1 Eylül 2014 Pazartesi

Gençleştiren Şarj !



Geçenlerde gazete de okudum , internette de gördüm  ve seninle de paylaşıp, fikrini merak ettim. 
   Dünya ölümsüzlüğün sırrını arıyormuş muş, İnsanlar yaşlanmayacakmış artık , 
                 ey! 
Sevgili bilim insanı ; 
sen o ipadlerin , o iphoneların , akıllı telefonların şarj ömrünü uzatmayı bir halletsene önce, 
İnsan ömrünü uzatsan ne olacak şimdi ?, 
O ömrünü uzattığın adam ; 
şarj ibaresinde  %1 i görünce ne yaşıyor? sen biliyor musun ?
 Kırmızı görmüş boğa gibi, sokak da ona buna saldırıp garip sesler çıkarıyor ,
 tabi bulamıyor şarj makinesini , anlamıyor kimse ne istediğinden...



Sonra vay efendim ;  İşin, gücün, okulun ortasında cebinde bir cesetle dolaş.
 Sevgilisine mi laf anlatırsın , aldığın notları mı açamassın , bunun anası var babası var onlar arar ulaşamaz vay efendim neredeydin bide onun lafını anlat , derken eee? o stresle zaten gitti 10 sene ne anladım ? ,


Sevgili profesör amca sen git , topla kankaları efendi efendi şarj meselesini etraflıca otur düşün , sende kurtul bizde kurtulalım.

bu da sosyal mesajım olsun :)



P.S
Gerçek: Boğalar, kırmızı renge sinirlenmezler. Aslında boğalar, kırmızı rengi ayırt dahi edemezler; zira bütün sığırlar (Bos cinsi) kırmızı-yeşil renk körüdür. Boğaları saldırıya geçiren muletanın rengi değil , hareketidir.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder