25 Eylül 2014 Perşembe

Bayat yumurta

Yine bir n.ş.a dan bahsedeceğim ki sevgili bu yazıyı okuyanım  ;






insanlar burayı uzun zamanlar yazıp artık 32 bin tane yayın dan bunalıp , burayla diyoloğunu tüketip, sömürüp öyle ara veriyorlar , ama bende öyle olamadı malesef ,  daha blog açalı 10 yayın oldu olmadı uzak kalmalar, yazmamalar falan ?  diyip atar yapma bana ;
Bunun cevabı , "çocuğunuzu diş hekimi yapmayın" cümlesindeki ana fikirde gizli , 
Bak sana açıklıyorum burdan detayları sonra hiç bahsetmedin de böyle olduk deme , bil kabul et öyle gel.
Bir kere insanlardan sürekli bir şeyler dileniyorsun ki dilenci muamelesi görüyosun da hiç soylu değil. , Milletin çürük dişlerini ayıklıyorsun millet diş çektirse de toplasak diye dişlerine göz dikiyorsun ; insanlar gülerken sen içinden "oha laterale bak bee diye" nazar ediyosun , O değil , Geçen birinin kaninini gördüm , bizim köpek dişi dediğimiz işte Allah seni inandırsın ,
 "göz hakkı "diyip koparıp alasım geldi , ve işte o zaman anladım ki ben artık eski ben değilim artık test kitaplarının sayfalarını yırtıp pançik pinçik etmek değil tek günahım...
Anyway ; Bu günkü ana fikrimiz yazmaktan sıkılmadım ama yaklaşık bilmem kaç gündür diş kesmek için çeneyle seviyesiz ilişkiler içine girmek durumunda bırakıldığımdan buralara gelmek için tramway yolculuğumda anatomi notumu bir yerlerde unutmuş olmam gerekiyor ! 
O değil çılgınlar gibi bir preperasyon yaptım dün , Preperasyon kelimesini türeten adam gelse benim için her yıl bu günlerde saygı duruşu düzenler , efso oldu ! gel gelelim biricik asistanlarımıza;  ağız burun kıvırıyorlar, ciğere alıştırılıp da önüne ekmek atılmış kedi gibi suratıma bakıyorlar.
Bölümü bırakıp amelelik yapsaydım erken atıldığım çalışma hayatında kazandığım parayla açığı kapatır,  hemde aynı muameleyi görürdüm.Gerçi işçi olsam şantiyelerde asansörde ölme ihtimalim hayli yüksek olurddu ama zaten burda da , kendini bilmez birinden hepatit kapıp ölme ihtimalim daha daha fazla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder