11 Eylül 2014 Perşembe

Değişimin A Kapısını zorla !


Gün geçmiyor ki yeni ve eğlenceli bir kıpırtıyla yerimden fırlamayayım.



Yani benim böyle şeyler çok ilgimi çeker ,

 tabi bir de bunu ortaya atan Matt Cutts ise , adam google mühendislerinin en  

yetkilisi ; Saygı duyduğum bir ağabeydir kendisi.Burada da senin için, maddeler şeklindeki canlı halii ;

Özet olarak ;  kendini 30 günlük bir değişikliğe dahil etmeni istiyor ve bu beni heycanlandıran bir etkinlik. 
Yeniliği ,bonus olarak da kendinle ilgilenmeyi seviyorsan ve bir süre buna vaktin olmamış da etrafta saatlerce karıştırılıp , oluşan çorba kıvamında puding gibi hissediyorsan ;
Bence de bu sana göre bir değişim olabilir.
 Bende deneyeceğim, ama puding gibi hissetmiyorum ben pek, erimiş dondurma gibi daha uygun sanırım bu sıcaklara (aslında güneşe aşığım dır , en ideal hava; Haziran ayındaki İzlanda gibi olsun, çok sıcak değil , aşırı soğuk değil,  güneş de hiç batmasın mesela dimii ne hoş ? )

Hatta şimdi gidip 30 günlük programımı hazırlayayım ; yeni çılgınlıklı değişikliklerimi yazayım ,  bakalım nasıl olacak ?     

Eveeet ;
Madem bu gün öneri günümdeyim ;
Adını duymuş musun dur daha önce bilmiyorum ama ben sene içinde sabun yontma ve diş kesme ayinlerim de dinlediğim eğlenceli müzikleri olan bir grup keşfettim ;"Bastille "

Adı  Fransa daki monorşi döneminde siyasal suçluların tutulduğu ortaçağ kalesi ve  hapisanesinin devrimci halk tarafından basılmasından sonra çıkan isyanından (Fransız ihtilalinin başladığı yerden) alıp almadığını bilmiyorum ,

Ama grup İngiliz kökenli olduğu için öyle olmayabilir. Sadece aklıma gelen ilk isim açıklaması bu.

Neticede önerdim diye de grup isminin etimolojik kökenine inip , etimoloji ve toponimini farkını anlatıp, daha dinlemeden gruptan soğutacak değilim seni.

Sözleri de ayranın içindeki sürpriz kabarcıklar gibi.
Benim içimi kıpırdatan most sevdiğim şarkısı da burada.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder