17 Eylül 2014 Çarşamba

çene isyanı .!

İnanmassın sabahtan beri tüm diş 2 ler koridorlarda kör köstebekler gibi birbirlerine çarpıyorlar , Bağırıyor falan
Sebebi , suçlusu hep şu zahtı muhtarem arkadaş ki ; ahanda fotosu ; 



Üst sınıflara sorsan aman o satmıştı , onunkinde eksik diş var , başka satmayan yok mu ?? ondan sor bundan sor derken beyin kıvrımlarım kıvrımını kaybetti , düzleşti.
en son pısırık dental depolarından anca ses çıktı da Öyle çözüldü.,
Ama benim midemle ilgilenmeme vakit kalır mı ? Kalmadı , şu an o kadar açım ki , beynim son çare olarak kendi kendini yemeye başlayacak diye bir tırsıntı sardı beş yanımı , midem de zannımca istifa etmiş olacak ki , içtiğim suyu sindirmeye çabalıyor , buharı da direk beyne veriyor. 
bu gün ruh halim;; insan psikolojisinin sınırlarında dolaştı, indi bindi yapıcam diye ödediği parayla son durağa kadar gitti de şöförle göz göze bile geldi hatta. 

Derkenee sana bir site önerecektim , hep aklımdasın yani onca işimin arasında düşün ; Günlük farklı resimler, kitaplar ufak icatlar, öneriler falan yayınlayan bir site bir bak , diyeceğim ama şu an tabi beynim kullanım dışı olduğundan zarla zorla kıvrımını kımıldattı daa ; anaaa Telefondan yazınca bağla yapamıyorsundu ya diye irkildi iç sesim , Neyse bu siteyi bilgisayarı açabildiğim as soon as de atarım , 
Etrafa da ezgin bir ançüezmişçesine oturuyorum , gidip et met yiyeyim de sürpriz olsun beyinciğime  , protein çılgınlığına tepkisiz kalamAaz adım bekliyor benden şimdi sen bakma , yoksa o da boş değil bana karşı .! 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder