16 Eylül 2014 Salı

Anatomi dersinden çıkıp yollara düşen ben

Evet , en sinir olduğum şeye an itibariyle karar vermiş bulunmaktayım ki,


 
Hayır ! Terliksiz banyoya girdiğimde çorabımın ıslanması değil. gerçi o da çok sinir de , 
şimdi konumuz bu değil ; 
Buradan tüm insanlığa sesleniyorum ; toplu taşıma araçlarında cama alnını , yağlı kafanı dayama sevgili insancım çok rica ediyorum .!
 ya da yıkanıp öyle koy kafanı?
 insan içinde yaşıyosun komili komili diye ses çıkacak artık kafandan ,  nedir bu, su var sabun var ,? 
diğer insanlar o camdan dışarıya bakmaya çalışıyor ?


 ben şu an mesela tramway camından buğulu bir hayat görüyorum , insanların yarısı tanınamaz halde , artık kim oturduysa buraya ? 
Yetkililere bildiricem , bırak ayçiçekleri güneşlensin , sen bul bu adamı  bu yıl yağ üretimiyle uğraşma , israf,. hazır var adamda potansiyel.
Gözüm bir cevap arıyor anlayamadı nolduğunu? beyin de bir enerji sarf ediyor, retinam desen paniğe kapılıyo gitmiş uğraşmış 324 megapiksel yapmış yaratmışlar.., göz diye bir organı , gidiyosun onu bana nokia 7650 gibi 1 megapiksele düşürüyosun ?
 yapma etme , benim vücut sistemlerimi şaşırtma rica ediyorum.! zaten 4 saat anatomiden çıktıktan sonra hangi hareketi hangi düzlemde yapsam şaşırttılar beni, bide sende vurma 
 :-/ 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder