1 Eylül 2014 Pazartesi

Sana geç kaldım ❤️


 Küçükken bir bebeğim vardı , katty diye , ismi de o zamanlar yabancı dadıyla falan büyüdüğümden değil kutusunun üstünde öyle yazıyordu tabi bende o zamanlar çılgın yaratıcılığım ile katty bebek koydum adını sevdim sonra işte seviyeli bir abla kardeş ilişkimiz oldu ,
Bir keresinde annem bırakmış beni uyurkene alışverişe gitmiş , İngiliz dadım da izinde tabii  ( yok öyle bir şey ) 


Bende kalktım iki ağladım üç bağırdım derken evde kimse yok , Allah Allah noluuo? dedim bu durumlar ne ayak böyle daha kaç sene oldu ben geleli  , ? yarın öbür gün beni camiye de bırakır bunlar , ne yapayım, ne edeyim derkenee , kalktım yataktan , iki emekle , düştüm dü  kalktım dı neyse  baktım bizim katty orda ,
büyükçe de bir şey gözümde büyüdü ya da o zaman , dedim anam gelene kadar ben bununla gönül eğlendireyim de kıskansın bizimki bırakmasın bir daha  , al onu sürükle çıkar yatağa , meşakkatli oldu tabi ağır da bir şey neyse çıkardım yanıma , sarıldım , sonra yorgunluktan uyumuş kalmışım.
 


Gözümü açmamla ağzıma mama kisvesi altında bir şeylerle dolması bir oldu,

ohoo dur !  dedim bizim önemli bir konumuz var yutmadım tabi ilk ,
Sonra bir katty' e yedirme isteği , yok tehtidler ,  yemessen ona veririmler , kur yapmalar , Zaten şişman bebek o neresine yedirecen hala ?
Baktım böyle olmayacak ,
Gerdi bu durum beni , konuşamıyorum da o zamanlar ,
Kafam kızdı, bir tavrımı göstermem lazım ; tabi sabahki gerginlik de gelince üstüne  dil çaresiz ; bende Tuttum çektim kafasını ,
Allaah sen kop !
Elimde kaldı kızın kafa.
İlk cinayetimi orda işlemiş bulundum ,
Otur bide ona ağla ,
Seviyodum ya ben onu,
İçinden beyaz beyaz yumuşak şeyler çıktı bide,
bu ne lan ?
bir ara pamuk şeker yemiştim onu mu araklamış bu , diye tadına bakayım derken de 
 tam cani bir bebek imajı çiz.
Ama düşündüm olabilirdi , nereden bileyim ben içine pamık tıktıklarını o yaşta.

Neyse baya üzülmüştüm ama şimdi bunu  görünce duygulandım çok...Bizim zamanımızda yoktu tabi.

ah! O zaman ki aklım olsaydı da  , açaydım golları "getme " diyeydim , Koparmayaydım kafasını ,
İçindeki pamıkları yemeyeydim de geri tıkaydım ,
Neyse , velhasıl kelam , Katty öldü ,  ama şimdiki çocuklar şanslı ,
Kır , dök ,parçala , götür hastaneye eskisi gibi, tekrar kır dök parçala ,
sıfır pişmanlık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder