8 Eylül 2014 Pazartesi

Fit fil






Ben fitliğe önem veren biriyim. Fit miyim ? pelte gibi bir göbeğim yok , hani bir çilek de değil de. 
Neyse ;Beni boşver, 
Oturduğun koltukta derin göçükler bırakıyorsan; kırmızı alarm.
Ayakta dik durup, yere baktığında,(çekme göbeği) parmakları göremiyorsan;kırmızı alarm!!
Patates kızartmalarıyla, çikolatalarla , cipslerle aranda , seviyesiz ilişkiler kol geziyorsa... eyvah!

 Şuna inanıyorum ki N.Ş.A ‘da ( Normal koşular altında)  Ya da diğer değişkenler iki birey için aynı tutulduğunda ; 
Fit kadının , şişman olan kadına nazaran her zaman ( kastım anorexia hastalığı eşiğindeki zayıflık değil)  daha  mutlu olduğudur. 

Nereden? Kendimden , ergenlikten önce bin ton olan ben; (şöyle ki ; saklambaç oynarken ben saklanamazdım mesela ; gelip bana saklanırlardı.)
Ergenlikle, girdiğim farkındalığın içinden neredeyse yarım' ı  bırakarak çıktım.
Kesinlikle insanın kendine saygısı ve güveni artıyor.

Zor oldu tabi ; Genelde tadı diğerlerine nazaran kötü olan yiyecekler faydalıdır , sınavda yüksek notu almak daha zordur , Hayatta güzel olan şeyler ya kalorilidir ya da günahtır ;
zor olan şeyler ya seni sağlıklı yapar ya da bir şekilde somehow sana olumlu döner.

Kilo almak (spesifik bir hastalığın yoksa) herkes için kolaydır ; 4 gün üst üste pasta yersen bile sinir zıplatıcı derece fark edersin o jölemsi gevşemeyi ,  
Zor olan yememektir. 
 Bir muhabbet vardır ; 
eee Filler de her gün ot yiyor? Zayıf mı onlar ? 
Bu tamamen insanda ve fildeki selüloz sindirim mekanizmasıyla ilgilidir , Sen selüloz yersen , sindirimin onu kaale almadan atar, 
Neyse ; Lisede biyoloji dersini dinleyen arkadaşlar bunu biliyorlardır.

 Kısaca “Boğazını  tutan, her yerini tutar”  mantığını benimseyen bir insanım ben.

TAbikiii ;
" Spor çok önemliiiii;"  bunu benden değil, artık elin  Hindistan'ında sokaktaki inekten bile duyabileceğin için bildiğimiz şeyleri tekrar etmeyeceğim. 
Bilmediğimiz bir şey söylemek için geldim buraya; ve  faydalı bir site buldum.
Programlar var, faydalı bilgiler var , yeni başlayanlar için egzersizler var , 

Bence sende faydalanabilirsin; 

Kolay gelsin :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder