16 Aralık 2017 Cumartesi

SEX






Vizeler ile beraber 2007 ‘deki Britney Spears psikolojisine büründüğüm bu günlerde, çocuğum olsa Michel Jackson gibi balkondan sarkıtırdım herhalde…

Ama neyseki blogum var…Onu sarkıtayım dedim geldim.

Burayı bırakmadım yanlış anlaşılma olmasın sadece buraya sık yazamıyorum takip eden arkadaşların bildiği üzere…Hatta haklı olarak uyuz olduğuu üzere..
diğer bloğumda ham bilgi vermek , yorumu minimum düzeye indirip daha reel bir kol tasarlamak istedim. 
Gerçi ‘’sonsuz ‘’ sayesinde burdan da arada bilim kurgu ya da eğlenceli konulara değinebilme kararı aldım desem daha doğru olur. 
Yani burası kantinse eğer diğer bloğumu da öğretmenler odası gibi düşünebilirsin. Öğrenmek için oraya davet ediyorum öyle YouTube’dan falan da kopya yok merak etme kitaplardan ham bilgi =)

Youtube demişken, ne zaman interneti karşıma alıp, içinde gezinsem her seferinde ya göz makyajı ya ruj markaları ya da kaş kalemlerini anlatan bir takım insanlar görüyorum. 
Takipçi sayılarından anladığım kadarıyla 

Tüm dünyanın kafasında iki soru işareti varmış…
Bir 
Kaş nedir ? 
İki
Neden boyanır?  
Efenim kıllar arası boşluklar nasıl doldurulur, paçoz gözükmeden abartıya da kaçmadan naturel görünümü nasıl verilir?

Arkadaşlar yapmayın… kaş o kadar önemli olsa Mona Lisa bu kadar ünlü olamazdı…
Kadının kaşları yok !! 
Dünya kadının dudaklarının yarısı gülerken diğer iki bölü üçlük kısmı bükülmüş mü, kalan bir bölü üçlüğü aşağı bakar gibi yapıp göz mü kırpmış onun peşinde. 
He ruj ‘da yok onda bu arada.

Neyse demekki neymiş DENGESİZLİK her zaman makbulmüş bu dünyada.

Gerçi Chuck Palahniuk’a göre Mona Lisa ‘tın kaşlarının olmamasının nedeni 17.yy ‘ın bir hadsiz restoratörün yanlış çözücü kullanmasıyla sildiği yönünde de olsa…

Bu koşulda da şu soruyu soralım Leonardo’ya neden kadının kaşlarını en son çizesin ki ? 

Neyse buraya bile konu oldu bak gördün mü…

Dengesizlik dedik madem asıl konumuz bu gün cinsiyet. Sokaklarda gay çiftleri görünce satürnlüler gezegene inmiş gibi tepki veren arkadaş... 





İnanmazsın  61 tane daha cinsiyet var ! 

Gevurlarda iki kelime var sex * gender* - Sex biyolojik , Gender ise sosyal cinsiyet.  Mesela Google’a sex yazdığında gelen görseller insan içinde açılamazken , gender yazdığında pembeli mavili tatlı simgeler geliyor işte bunların dışındakileri yazınca da bayrak gibi simgeler çıkıyor ben en çok ‘CAELGENDER ‘ i sevdim. 


Sen de bak ve tarafıı seç!

Yalnız bir tanesi var Amicagender 

Tam bir çaresizlik. Tanıştığın kişi neyse ona göre değişiyor , bunu Türkçeye Nefes alsın yeter cinsiyeti olarak çeviriyorum literatüre geçsin.

63 cinsiyet davası da şöyle.İnanmıyorsan diye bi bağlantı vereyim.


Günümüzde popüler bir olay ; yurtdışında bilirsin seksistlik davalarından parayı kıran insanlar var. Tuvaletler bunun en ufak örneği işletmelerde kadın erkek yazarsan battın bir kere , insanların cinsiyetini tahmin edemezsin ! restroom yazılacak oraya. Fakat insanlardan sesksist olmaması beklenirken ürettikleri robotların ,yapay zekaların seksistliği ve ırkçılığı hemen öğrenmeleri bambaşka bir dilemma zaten. 


Şu cinsiyetlerden bazıları ;

Elissogender: moduma göre cinsiyeti
Condigender: acil durum cinsiyeti
Coigender: başım ağrıyor cinsiyeti
Chaosgender:valla bende ne olduğumu çözemedim cinsiyeti
Carmigender: şiirsel cinsiyet 
Astralgender: uzay cinsiyeti ( bunlar geleceğe yatırım yapanlar)
Boggender: :Yosun cinsiyeti (denizdesin ve kimse yok )
Caelgender: Cosmos cinsiyeti
Cyclogender: dergi cinsiyeti (aylık değişiyor) 

Faunagender:kırsal kesim cinsiyeti







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder