28 Ocak 2017 Cumartesi

Güncelleme


Hellö evribadi

Beş aylık suskunluk serüveninden sonra okuyan kalmış mıdır emin olmamakla birlikte yenilendim. Bu kadar uzay düşkünü, bilim kurgu meraklısı bir insanın neden blog tasarımının şimdiye kadar yeşil bir yaprak olduğunun hiçbir mantıklı açıklaması yok...Sanırım beynimdeki koalalarıma okaliptus yaprağını anımsattığı içindi...

Bu yılın ilk yazısını yazmaktayım ama her neyse ay sonuna geldiğimiz için bu noktayı çok vurgulamayacağım...Buraya gelme sebebim can sıkıntısı birkaç şey paylaşayım , tasarımla oynayayım gideceğim. 
Can sıkıntısı dediğim nedir ? gündelik Nutella istihkakıma dokunur söylemler piyasada yankı bulmasıyla baş gösteren ve ardından çeşitli sebeplerle ivmelenen bir olgumsu.

Merak etme burada oturup , lise fen bilgisi öğretmeni gibi palmiye yağının zararlarını açıklamayacağım.

Onun yerine Yakamozdan bahsedeceğim ;

28 Ağustos 2016 Pazar

Çember Daralıyor


Gargamele yakalanan şirine gibi çaresiz uyandığım bu sabah tabi ki de dünden bugün için yaptığım tüm planları yine unutmuştum.

22 Ağustos 2016 Pazartesi

Pardon Hangi Parfüm ?

Mmmm naber canım

Mottosuna sahip olan Bugs Bunny aslında "It happened one night" filmindeki Clark Gable'ın rolünden esinlenerek oluşturulmuş.
Zaten tavşanlar o kadar da havuç sevmezler.Genelde yeşillikle beslenirler ne yazık ki bunu çocukluğumda aldığım tavşanın ağzına havucu sokmaya çalışırken deneyimlemiştim ama kabullenemedim herhalde o zamanlar...Koskoca Warner Bros şirketi yalan mı söyleyecekti canım...

20 Ağustos 2016 Cumartesi

17 Temmuz 2016 Pazar

Filler Dövüsür, Çimenler Ezilir


Merhaba...


Uzun bir zaman sonra böyle bir günde gelmek istemezdim aranıza lakin içimde kalmadan söylemek istediklerim var. Bu gibi üzücü , korkunç olaylara yer vermezdim aslında yazılarımda ama biraz daha susarsam patlamaktan korkuyorum...
Sessizlik adeta beni bir kanser gibi ele geçirdi. 

Evet darbe girişiminden sonraki gün bugün. Sokaklarda kan izleri, sosyal medyada ölüm haberleri... hepsini okuyup yuttum. İçime, ardından beynime süzüldü yuttuklarım,boğazımda düğümlendikten hemen sonra.

5 Eylül 2015 Cumartesi

KIŞ BAKIŞI

Eylüle geldiğimiz bu günlerde ; kısa mesafe taksiye binip 200 lira uzatan müşteri korkusu sardı beni arkadaşlar. Bir güney insanı olarak... zamanında  kafası kesilip asılmış bir de sülalesi katledilmiş bir stark abimizin de gelişine lanet ettiği bir mevsim olan bu arkadaşın bir sürü sempatizanı vardır eminim ki. Amaaa ben nefret edenlerdenimm. Neden mi?



20 Ağustos 2015 Perşembe

Şerif olmak ya da Olmamak

Bu ülkede duyduğum en saçma sapan şeyler listesine bir diğeri eklendi ne hoş...
" Amacım Allah nasip ederse şehit olmak "