5 Eylül 2015 Cumartesi

KIŞ BAKIŞI

Eylüle geldiğimiz bu günlerde ; kısa mesafe taksiye binip 200 lira uzatan müşteri korkusu sardı beni arkadaşlar. Bir güney insanı olarak... zamanında  kafası kesilip asılmış bir de sülalesi katledilmiş bir stark abimizin de gelişine lanet ettiği bir mevsim olan bu arkadaşın bir sürü sempatizanı vardır eminim ki. Amaaa ben nefret edenlerdenimm. Neden mi?




Şimdi freudyen yaklaşımla bi çocukluğa dönelim ; bununla ilişkimi anlatayım sana ; Zira anlatacak en mühim ilişkim şu an bu hayatımda bence bak ; Bir gün yine oturuyorum amniyon sıvımın içinde böyle fasulye tohumu gibi takılıyorum , benim için sıradan bir gün tabi hem yiyorum bol bol , yediğim yerde tasviyesi yapılıyor , sonra uyuyorum , yediğim kilo yapacak mı derdi yok para kazanma nedir bilmem , okul nedir sınav nedir bilmem  abi lükse bak... İstenecek başka bir şey yok tam huzur ortamı. Fakat fazla Rahat battı bana herhalde...

Beynim yeni yeni gelişmiş tabi o zamanlar daha kullanmadım ,öyle çok alışık değilim ,  neyse lan içimde bir sıkıntı , kafama bir şey takıldı. Dedim benim şu arkada bir yerde bi kuyruk gibi bir şey vardı ! Nereye gitti bu ?? 
Allah Allah dedim ne oldu buna ?  yok gibi şimdi sanki "dur bi bakayım " diye döndüm şöyle arkama AHaa ! Dönmez olaydım....sen ayak parmağım git del o keseyi. AAllAAAH sıçtık ! 
 işte hayatımın ilk hatasıydı valla. 
Gözümün önünde.... gidiyor gönlümün efendisi. Hay ! dedim böyle şansa. Neyse doğdum mu ben 2 ay önce. 

Doktor da mangaldan dönüyormuş o gün kafası iyi , zar zor açıyorum gözümü bi ton küfür tabi içimden... sessiz sakin durduğum yerden anam bir çıktım başıma birikti bir sürü insan saçma sapan hareketler bir değişik haller. Baktım kuyuk muyruk da yok tabi iyice sinirim bozuldu. Daha doğmuşuz 2 -3 ay olmuş daha ben kendime benzemiyorum millet diyor yok anasına benziyor yok babasına benziyor , basıyorum çığlığı millet sussun defolsun diye, yok bana mısın demiyorlar. 
Neyse özet ;
Yemek hazır gelmiyor ağlamak lazım , bide çok ses var ! ( şimdilik tuvalet durumu stabil yapıyorsun alıyorlar çok sıkıntı yok yalnız bir şey bağlıyorlar altına o hoş değil batıyor kalitesiz herhalde )

Geçti 1-2 sene işte baktım millet yürüyor bende öylee buz dolabındaki yarım limon gibi oturuyorum dedim benim neyim eksik bi kaç deneyeyim dedim üç beş oldu bir şeyler neyse başladık öyle ; Tuvalet olayından da artık sıkıldım ben yaparım kendi bokumu dedim  3- 5 ay sonra onu da hallettik , anlayacağın sorumluluk arttı abi ! en sevmediğim şey.. 
 Bir süre denedim şifre oluşturmayı işte 3 kere ağlarsam süt , 1 kere ağlarsam su  falan , çok olmadı o yürümedi , bi annem anlıyor. insanlar bilmiyor bu dili.
Geçen ananem geldi başıma anlamadı bir türlü avakado istediğimi ! baktım anlatmam lazım artık kendimi ağla ağla boğazım kurudu kaç aydır neyse akşam annem geldi baktım avakado almış (!) diyecektim artık  "Anne beni bir sen anlıyorsun "  ama diyemeden ilk kelimeden sonra canım benim böyle bir heyecanlandı aman bir sevindi dedim gerisini söylesem kalpten gidecek herhalde. 
sustum!.

 Konuşamıyorum sanıyorlarmış fakat onu fark ettim  ; çok ayıp ! 
Siz niye INGA dili bilmiyorsunuz ben sizi küçümsüyor muyum ? Evrensel bir dil işte bu,  biz bebekler anlaşıyoruz aramızda ! neyse neticede avakado isteğimin sonucu olarak tüketim toplumu ve kapitalist sistem beni konuşmaya itti...ben çok istekli değildim. 

2 yaşında hiç unutmam civcivli reklamlar çıkıyordu Bıcı  Bıcı Dansı vardı ; Nasıl seviniyordum nasıl heycanlanıyorum onu duyunca... ooo hemen oynamaya kalkıyordum ( hatırlatması )  
Tabi çok sonraları Dalin' ismini üreticisinin mardin midyat ' daki bir köyden aldığını öğrenince tüm büyüsü bozuldu. O isimden Beklentim çok farklıydı...  

Geldim 3-4 yaş civarına işte ; bıngıldaklar kayboldu tabi oraya buraya vurmaya başladım kafamı koruma falan kalmadı,  sıkıntılı bir dönemdi işte biliyorsun sende. neyse ;Bir gün kar var dışarıda böyle yoğun ; Ocak ayıymış sonradan öğrendim. 
Bide o dönem "noyel baba" diye bir şey duydum. 
Baba mı ? 
Sonra bir " Kardan Adam" duydum Kardan adam mı ?  Ben neydenim lan bi dakka ? ; 
"Neyden yapıldım ben  ?" diye sordum et kemik cevabını aldım oooo iyiymiş be ! öyle herkes farklı farklı şeyden mi yapılmış ? 
Acaba boktan yapılan biri var mı lan ? dedim tabi soramadım. bok diyince bi bozuluyorlardı niyeyse?
Neyse Sonradan öğrendim "  boktan da olabiliyormuş "  

Sanırım kışla ilk imtihanım bu şekilde başladı ;  daha devam ederdim ama sinirim bozuldu , sonra en "heyecanlı" yerinden devam edeceğim....

NOT*
Şu blog düzeltmesi yazdığım heycanlı 'nın altını kırmızı çizip durduğu için sinirim bozuldu * Lan diyorum HEY - CAN- LI işte be ! ne çizik atıyorsun altına !  
" e" ünlü düşmesi olmuyor muydu ??
İyice unutturdu bu sanal alem Türkçeyi, zaten öğrendiğime de pişmanım "INGAA"  yeterdi bence evrensel dil net.








16 yorum:

  1. aga bu reklam bana çok eski değil sen kaçlısın ki =P
    kışı sevmeyen starktan nasıl buralara geldik =)
    kış değilde sonbahar eyidir be, sevgililerin sarılma bahanesidir efir efir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 90 lardanım ben .:) sonbahara razıyım kış olmasın da :)
      Bu aralar rahatsızdım biraz , geç cevap yazdım o yüzdenn sonsuzcum...

      Sil
    2. bizde 90 na 4 kalalıyız ahahaha heçmiş olsun =( bi çorpa yapan olmadımı yoksa sana ^-^

      Sil
    3. çorpa değil de, bir kedim yok asıl mesele bu...

      Sil
    4. bence hemen bir çiğyer edinmelisin =D çünkü çok güzel çorba yapıyorlar ^-^

      Sil
    5. Vaow bağdaştırma yeteneği bu olsa gerek :)
      Edinmek istiyorum bakalım kalbimi çalan bir çiğyer olursa neden olmasın :)

      Sil
  2. Ahah
    Dalin'e ben de sasirdim simdi.

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. sonsuzcum sağlık problemlerinden yazamadım hatta açamadım bile bilgisayarımı babam ameliyat geçirdi affettiricem kendimi en kısa zamanda jack is back

      Sil
    2. (En kısa zaman)Tam bir yıl sonra diyorsun yani =D mailde atmıştım sanki en sonra görmemişsindir, ya da ben mail atmamışta olabilirim öyle bir şeydi sanırım =)

      Sil
    3. Belki de ben venüste yaşıyorumdur...Aslında benim için henüz bir gün geçmiştir, mailini görür görmez koşarak buraya gelmişimdir sonsuzcuğum...

      Sil
    4. ama yaşlanıyorum ben olmaz ki böyle yaaaa xP ahahhahha izafiyet izafiyetliğini bilsin neyse, ya 1 saatin 7 yıla tekabül etseydi =D töbe töbe, tamam iyiyim ben az yaşlandım çok değil, spor yapıyorum form tutmaya çalışıyorum oradan kotarıcam. ^-^

      Sil
    5. Tamam canım hahaahha bu aralar dünyadayım sinyalizasyon başarılı :) oh sen yaşlanma harikaa canımm ama ben erken çöktüm.Yer çekimsiz ortamdan dolayı kendini bırakan kas ve kemiklerimle geleceğime büyük chicago yangınını izlermiş gibi bakıyorum...

      Sil
    6. hımmm çiğyerler orada zihin okuyup fal bakabiliyormuş doğrumu bu ;))), sayende bende böyle enteresan cümleler kurmaya başladım

      Sil
    7. inanmıyorum harikasın ! Sayende bende zevkle yazıyorum hahaha :)

      Sil