26 Eylül 2014 Cuma

Amin .!

Selam millet ; 



Senin de bu resime bakınca için gıdıklanıyor mu ? bende oldu , değişük.

Bu sabah kasımpaşadan geçerken duyduğum kokuyla dün tramwayda duyduğum koku arasında relation kurdum...
İstanbul koyun kokuyo abi..! 
Hayır ben zaten biliyordum 11 yıldır çoğunlukta olduklarını da  , eskiden çevreye koku salmıyorlardı , oha bu kadar  mı belli ediyolar artık kendilerini diye düşünürkene bi baktım kurban bayramı yaklaşıyomuuş ., aAaaaa tuh! dedim. 
bi hevesim kaçtı
Ütopyam patladı  :( 

Bak sana ne göstericem ; geçenlerde bahsetmiştim canlısını çekeyim dedim ; 


Utanmadım gittim , camdan kolu çıkarıp, Kasımpaşa nın göbeğinde  çektim valla. Bu arkadaş varken sırtımız yere gelmez bu gün de dostlar, yalnız hiç hoş değil Evren bana oyun oynuyo., güneş gördüm diyip yüzmeye müzmeye gitsem ölür kalırım dipte ,Tüm eklemlerime beton dökülmüş gibi, otururken bile inceden aşağıya seyiriyorum.

Ya iki gündür de ölüm ölüm dedim şişli etfal hastanesinde ebola şüphesi olan nijerya asıllı biri hasekiye sevk edilmiş , ordan da başka bi yere gider kesin , tüm istanbulu dolaşsın hepimiz rahat rahat mikrop kapalım dimi ?
gerçi adamı da koymuşlar şeffaf tabuta öyle taşıyolar, millet de nükleer denemeye gider gibi giyinmiş çevrende düşünsene , öleyüm lan der insan. ona da yazık.
Ya kardeş niçin her geleni alıyosun peki sen istanbula ya hata orada ? 
Ebola diye deliriyo millet bm lerde , sende git yasak masak koy ya biz burda boşuna mı safari turlarımızı iptal ediyoruz ? 
Bir zevkimiz var yani onu da yapmıyoruz , millet de gelip ebolayı , burda bulaştırırsa bana,  bende valla gidip yetkililere bulaştırırım .! 

Neyse ; Bir haftasonunu daha kucaklayacağımız bu ulvi günde , artık haftasonu gelsin ve bir daha gitmesin ricası üstünde inatçıyım.
Çünküüm ; Binbir zorlukla kestiğim dişin kaplamasını yapıp, dilenerek, sabahlayarak imza bekleyeceğim bir hafta daha kaldıramayabilirim.

Sende diyecen bu ne şikayet şikayet haklısın ;  şükür diyorum canım Allah sonumuzu böyle yapmasın ; 




Amin.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder