30 Eylül 2014 Salı

Sivilce Baharı :-/


Mısırda başlayan o arap baharı varya hani ilk duyunca güzel bir his uyandıran biraz düşününce ayılardan esinlenerek; ordaki toplumu ayılara benzetip kış uykusundan baharda uyanıp mevzuyu anca farkına vardıklarını kinayeleyen tabir , 
işte o isyan benim burnuma kadar geldi arkadaşlar. ( 
an itibariyle de bir sivilcemin doğumuna tanıklık ediyorum ; bu benim için büyük ve acı, insanlık için küçük ve manasız bir adım ,
bölünerek çoğalıyorlar, çirkinler, ve her biri memnuniyet kavramına tepkiymişçesine doğuyor ; bu yüzden fazla duygusal dakikalar  yaşayamıyorum canım.
A bide bir grubu da Şu an alnıma doğru ayaklandılar ; yürüyorlar, amaçları nedir henüz çözemedim.söylemediler
 Anlaşamadık. çevremdeki ilmek daralıyor a dostlar :( 
sanırım komple suratı işgal etme niyetindeler ,yerel bağımsızlıklarını ilan etmiş yönetimleri yetmedi onlara ; 
hayır  iskoçya gibi koskoca ülke bile ingiltereden bağımsızlık istemezken senin derdin nedir  ?? 
( gerçi adamlar ingiltere gibi koca ismi bırakıp da sadece viski ihraç etme üzerine bir ülke kuramazlardı zaten de neyse yemedi ) 
Ben tarikat olarak kurulduklarından da şüpheliyim hepsi müridin etrafına dizilmiş talebeleri anımsatıyor ; böyle bide değişik değişik mekanları var tövbe estağfurullah , birbirlerinin hipotenüsüne konuşlanıyorlar.
yok böyle olmaz ! alıp karşıma güzellikle çözücem durumu  dicem olum pislik yapmayın aynı suratta yaşıyoruz milletin içine çıkıyoruz bu suratla ne bu kendini gösterme çabası az egonla başa çık dicem.  ,
Dur ya , la Yoksa ışidi mi salsam 
üstlerine ? evet evet Sivilce kremi süreyim en iyisi ! ışid görevi görsün. , onunla boğuşurlarken beni de unutur sivilce milleti zaten  :(!) 
(nasıl mantık ?)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder