10 Eylül 2014 Çarşamba

Bayanlar, Baymayanlaar işşteee parlak saç formülü ;



Selam insanlık :) NAsılsın? Beni sorarsan süperimm... Niçin çünkü uzun zamandır ölü balık gözü gibi bakan saçlarımdan an itibariyle yaşam kıpırtısı almış bulunmaktayım.


Hemmen koştum geldim, seninle  paylaşmak istedim ; Araştıran görmüştür, duymuştur , mevzu bahsi geçen konu hakkında milyonlarca , tonlarca yorum yapılmış , bir sürü öneri sunulmuş, kafalar az yumurta sarısı kokmamıştır.
Evet telaş yapma hepsini okudum ve bizim için en uygun tarifle geldim!!!.

Şimdiye kadar kimya mühendisi bir ailem olmasına rağmen ,muhterem annemin tüm nasihatlarını ignore edip , doğal yollardan koşarak uzaklaşıp , şu öğrenci servetimi ; daha doğrusu spatüllere, fantom dişlere, sabunlara , frezlere harcamaktan arta kalmış mercimek ağırlığındaki servetimi ,  dişimden tırnağımdan eksiltip iyi markaların saç spreylerine saç kremlerine hibe ettim.
Sonuç olarak hiçbiri sıradan çinko karbon pil durumundaki saçlarıma kahverengi duracell ayısı etkisi yapamadı  .

Birinci elden denediğim için bunu güvenle yapabilirsin ,
Bir kere ben saçıma yumurta mumurta süremem abi , çok feci bir şey , sen sürebiliyorsan da valla helal olsun sana diyecek lafım yok, o  ne öyle ya Allah aşkına ; tavukla münasebetsiz bir boğuşmaya girmiş de tavuk galip gelmiş, nasıl leş bir koku.
Her neyse, şimdi tarifi vereyim sonra çene çalarız.

  1. Bul bir boş kavonoz evde , ( şimdi onu bi yıka , turşu kokmasın sonra oran  buran.) 
  2. Onun içine de anacım bal koy, dolu 2 çorba kaşığı ,
  3. Ondan sonra da içine zeytinyağı  koyuver 1 küçük fincanda ;  Karıştır canım ; 
  4. Vee son olarak , beklet onu 2 gün karanlıkta. 
  5. 2 gün sonra al , onu saç diplerinden uçlarına doğru güzelce bir sür , ( masaj yaparak )  
  6. Bone tak kafana ya da havluya sar ( Eğer tatillerde kaldığın otelin banyosundan ; bir gün işime yarar diyerekten , tamamen hakkın olan o boneyi cebine attıysaaan (just like me) ;  o gün bu gündür sonunda işe yarayacak!) 
  7.  40 dakika beklet kafanda onu. 
  8. Sonra koş vee yıka saçını.
Evet ardından saçın hem kaz tüyü gibi yumuş yumuş hem de sarı fosforlu atlet giymiş zenci kız kadar parlak duruyor, durması lazım yani.
Bunu haftada bir kez yapsan yetiyor bence, her gün yapıp da  işin şeyini de çıkarmamak lazım.

Bunu uygulayıp , "oha ! Cidden iyi geldi, saçlarım dehşet-ül vahşet parladı , yumuş yumuş oldu !"  diyorsan ( ki kesin diyecen, ben dedim ) benimle de paylaş , söyle bana beraberce sevinelim ,  
"ya bir boka yaramadı diyorsan , içinde tut, sakla. bana deme bir şey ayıptır , şurda yazdım senin için o kadar, çabasına sağlık de geç, germe beni.
Amaan "benim saçlarım doğuştan parlak,yumuş senin tarifine mi kaldım " diyorsan 3467ye  -çatla -yaz, yolla bulacam seni ben. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder