12 Eylül 2014 Cuma

Satılık SAĞ LOB




Yaşadığım bir olayı direk paylaşmak istiyorum seninle , egzajere etmeden, babamın bir tanıdığı var, adamla üniversitede yakın arkadaşlardı , daha önce hiç  Ailece görüşmemiştik ( bilseydim bu ilk görüşmede gerçekleşmezdi;)

Annemle babam üniversitede tanıştıkları için , daha önceden ,arkadaş çevrelerinden görmüşlüğü vardır annemin , diyebilirim ama benim ilk defa gördüğüm suratlardı.
Her neyse , Adam, prezentabl biraz da fevri görünümlü biriydi ;  ondan mütevvelit olacak söz geçirebileceği nitelikte bir insanla evlenme kararı almış mı ya da bu durumdan kaynaklı mı ortaya böyle bir kadın çıkmış tam çözemedim.
Başlarda  mantıklı ,düzgün biri gibi geldi kadın ;  bana sensible sorular sordu falan , ne okuyorsun, kaç yaşındasın gibi ?
nakavt ‘a şüphe uyandırmadan gitti çakal.  
Gerçi diş hekimliği okuyorum dediğimde sabah ağrıyan dişinden bahsetmesi , önümüzdeki 1-2 saat hakkında beni haklı bir sorguya itmeliydi..
“Canım, sabah buz çiğnerkene , şu dişim ağrıdı, hiç böyle yapmazdı, (parmak küçük dile yaklaşırken üstüme kusacak diye, benim kafa orda ), sızladı baya , implant yaptırayım mı ?” 

NE ! İmplant mı?! 
Buz çiğnemeyi bıraksan teyze mesela nasıl olur ? Su içsen ,  2 ayaklı türümüzün örneği gibi davransan sabahları ? bence sorun kalmaz.?
 diyemedim tabi.
 Yeni tanışmışız dil çaresiz , Göz kapaklarım devreye girip ter dediğimiz su buharı üretimine soyundu. 
Bende durumu anlatma girişiminde bulundum ;
  • Buz çiğneme alışkanlığının demir eksikliği anemisinin semptomu olabileceğini söyledim. 

Dedim “bu konuda doktorunuza bir görünün.”  Eğer kanınızda demir eksikse kan hücreleriniz vücudunuza yeterli oksijen sağlayamaz dedim .(. Saf saf laf anlatmaya çalışıyorum bir de.)

  •  O da bana “Görünüyorum ya işte” dedi.


Teyzeeee! Ben sana diş hekimine mi görün dedim git tahlilini yaptır dedim ,yeri mi şu an bunun,?  niçin geriyorsun beni  ? Ben daha 2.sınıfa yeni geçmişim ,  sana olabilecek bilgi kırıntılarımı döktüm burda , niçin  sömürüyosun beni ve beynimi ..?
her neyse o konuyu atlatma çabamla. 2.round a geçtik,

Değişik bir sima ya sahip mişim ondan bahsedildi  bir süre , Melezim olum ben dedim mümkündür. Nakavta gitmiyorum henüz sersemlemeler var ama toparlarım ,  
 Musluğun ucunda kalan son damla gibi beklerken kendi evime düşmek için.   
Kadın ah siz gelmeden önce kitap okuyordum dedi ;  ŞAşırdım! ,  
Hangi kitap diye bırak sorma evresine gelmeyi , daha beynim kitap sözcüğünün sinyalleri yeni aldı ,almadı ;  kadın başladı kitabı anlatmaya ; Dinle ilgili mi neymiş öyle dedi ,? Aynı dine mi mensubuz emin değilim? , yani ikimizden birininki yanlış ama bakalım.
Kıyametin geldiğini , IŞİD’ i falan hep söylüyorlarmış onunkinde ,  Şimdi okudum geldim kıyamet 45 sene sonrasına denk geliyo dedi. Dedim aceleye gelmiş , git bir daha oku. 450 dir o.
Bu cübbeli Ahmet hocanın okuduğu kitaplardan almış herhalde , kıyamete 45 sene hesaplamış konuşup duruyor Allahım. ,
45 sene diye diye ,,, beynim  süreyi  yakın bulmuş olacak,güzel anlarım film şeridi gibi geçti bir an ,
Sizin anneniz nasıldır bilmem ama benimki doğa üstü mükemmel bir insan. Bir de aşırı açık sözlü pat ! diye yapıştırır cevabı karşısındakini de - o çok güvendiği yumuşak yerlerinin üstüne oturtturur bir anda.-  Ortamı ona bıraktım bir süre ama , kadının bilim kokan, mantıklık akan seminerinden sonra (!)  o da yoruldu kadıncağız ne yapsın ?
 “ dört büyüklerden birinin geleceği zamanı bile söylüyor “  sözüyle irkildim bir an .  Aha ! Konu değişti diye heyecanlanırken;  Yine kıyamete bağladı kadın ya bu cümle nasıl bağlanır abi ? İsim niye vermiyorsun ? Peygamberlerden bahsediyormuş ,geleceği günleri verecekmiş , (tövbe tövbe) sürpriz olsun diye kulaklarımı tıkadım , ne dedi bilmiyorum..
Bilincim çoktan kepenkleri kapatmış , ortamdan uzaklaşmıştı ki ; konumuz  Canan Karatay’a geldi
 Bilirsin bu ara duyuldu her yerde ; TereYağ yiyin yağ yiyin diye diye kadın ülkemizdeki tüm yağ ürünlerini zorla tükettirdi millete. Oran da vermiyor NE kadar yiyeyim ?’ /  doyuncaya kadar yiyin,geberene kadar yiyin ?
 Pardon senin obezite gibi bir şeyin varlığından haberin var mı acaba ?
 Kolesterol ilaçlarını da bırakın diyor. Arkadaşım her şeyin dozu var , sen oturup 30 kilo tereyağı  yesen olmayacak mı zararı? ölürsün be ! Damarların yağ topu olur.
Zeytinyağı ana sütüyle aynıymış , o zaman neden süt anneler var teyzecim ? (Neyse uzatmıyorum ; o cümleye, böyle cevap)
 En son çayır çimen geze geze türküsüne yenibeste yapmış , “ Kavun karpuz yiye yiye” beni çok derinden sarstı. Kavun karpuza bakamaz oldum.

 İnsan sıkılıyor , haklı kadın , emekli olmuş , parası var , hali vakti yerinde, ne yapsın ? senin ,benim gibi bitki mi yetiştirecek, sudoku mu çözecek , azıcık medyatik olsun ne olacak.(!)
Neyse kadın bombayı sona saklamış olacak;
 Din profesörümüz bir anda oldu mu hekim ; Canan Hanım ‘a gitmiş kolestrol için. (gitmeseydi şaşardım zaten) Tüm ilaçları bırakmış ,
sadece yağ yiyormuş , kolestrolü de ölçtürmeyecekmiş. Neden ?
Kendini kuduz gibi hissediyormuş ölçtürmesine gerek yokmuş. Okey buraya kadar. ( Kuduza şaşırdın mı?, yok, dur bekle şaşırma;)
“Beynin yakıtı kolestrol^^ sonuçta neden ilaç kullanalım ki” dedi.
HÖ?    Orada bir tıp durdu. Biyoloji sustu. Beynim gözümden fırlayacaktı ki ; Korteksim onu tuttu. dur dedi , yapma etme dedi.
Boş anımda yakaladı; Nakavta gittim ben , kadında şampiyonluğu kaptı , sevinç turları atıyordu ringde.
 Teyze Gerçekten hiç mi bakmadın, sormadın be teyze ; Aaa bende bu varmış ? ne demek kolestrol acaba diye ?  ,
Kolestrolü organ falan sanıyorduysa demekki , buna inanmak daha  mantıklı geldi herhalde anlamadım.
YA da aslında her şeyin açıklaması;  onunki kolestrol yakıyor bence ondan böyle ; biz normal insanlarının ki glikoz yakar çünkü .

İşte tam  burada ; Elektrikli sandalyenin bir diş hekimi tarafından icad edildiğine  inandım. Çünkü orada biraz daha kalsaydım benden ne çıkardı emin değilim. 
Mesela kafa tasına Sondaj yapıp beyin olup olmadığına bakabilirdim zira hala bir merak konumdur.

Of ! ne gündü.
Hayatımda umarım bir daha denk gelmem o insana , bilmeyip de sussa olsa okey , ama doğrusunu anlattığın halde laf anlamayan biri , sarmaşık gibi kesiyorsun kesiyorsun beklemediğin yerden yeniden çıkıyor . 
Bir insanın yüzünü hatırlamak için beynin sağ lobu kullanılırmış sevgili okuyucum,
Bu yüzden komple sağ lobumu sahibinden satmayı düşünüyorum ; ? ilgilenenler ; Temiz , Bayandan , 94 model. (O kadını hatırlamayı göze alanlara cuzi bir miktara bırakılacaktır.)
Pakistanın bazı bölgeerinde 5 kişiden 3 ü tek böbrekle yaşadığına göre , ben de belki tek lobla bir süre devam edebilirim ,!(!)

Görüldüğü üzere ;bu kadın benim düşünme mekanizmamda derin yaralar açtı; Ne kadarda onarırım meçhul…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder