20 Ekim 2014 Pazartesi

Örümcek yetiştirmek

Her şey 15 de bir bizim eve temizliğe gelen yıldız ablanın başka bir evde cam silerken 1. kattan düşüp ayağını kırmasıyla başladı , 



temizlikçi kisvesi altında bir kadın  ara sıra sonra da sık sık bizim eve girip çıkmaya başladı. gerçi hala anlayamadım , o mu bizim eve giriyor yoksa biz mi onun evinde barınıyoruz şüpheye düşüyorum bazen öyle de rahat. 
Kadın tek başına bizzati olarak gizli nakliyat firması sahibi. her geldiğinde bizim evden kendi evine götürmek üzere bir şeyler taşıyor. 
İlk geldiğinde ; İlişkimiz güzel başladı, gördüm kadını çıktım evden okula gittim , Bir eve döndüm kadın bekliyormuş , dişinde sorun varmış onu soracakmış , iyi peki ,dedim sor implant yaptırcaktım dedi bana. 
Ne cevap bekliyorsa artık,?
"Tamam geç teyze içeri , yapayım iki dakka da nedir yani ?" falan herhalde. 
Öyle böyle bişiler dedim baktım niyet nasıl beleş yaptırırım kafasında. Dedim bizim evden götürdüklerini sat, beleşe gelir zaten.
çok uzatmadım. 
Kadın senden benden zengindir de hep böyle olur şişko cimri bencil pislik modu hakim anlayacağın , dedim ben bi odama gireyim , Tövbe estağfirullah .oda oda değil , bıraktığımdan eser yok,
Kadın masamın yerini değiştirmiş abi mümkün mü bu ya ?? 
Tabi 1;50 boya 95 kilo olunca kolay olmuş onun için ama manevi açıdan bana çok zor oldu... (amaa dua ediyorum ben komple apartmanın yerini değiştirmemiş.)
Masamın yeri benim için kutsaldır ya başak burcuyum ben bağıntılıyım böyle şeylere , nasıl değiştirir yerini .!!  , avusturya-macaristan velihatını öldürmek gibi bir şey bu , savaş sebebi.! Ama ben bununla muharebeye çıksam 50 kilo halimle şansım yok , çaresizim biliyorum. 
Sabır dedim sustum.
Bir dahaki gelişine kadar bu durumu affettim. 2. kez geldiğinde ; 
korkunçlu rüya görmüş gibi vücudumdaki tüm tüyler diken oldu.
zorlukla biriktirdiğim gerçek diş içeren kavonuzum kırılmış zaten totalde 5-6 diş içeren fakir kavonozumda 3 diş kalmış bir şekilde buldum. 
( bu arada birikmiş gerçek dişi olan bir arkadaş benimle iletişirse ; dilesin benden ne dilerse ) 

Dedim diğerleri ne oldu 6 tane vardı ?
Buharlaşacak hali yok sonuçta , (Yedi mi ne yaptı aslında bilemedim.)
bulamadık dedi ama yalan.! 
Elektrikli süpürgeye hüpletti onları ben biliyorum , nitekim birini o toz pis dolu makina poşeti içinden çekip , çıkarıp hayata kazandırdım , birey yaptım temizledim pakladım ; eğitim yolunda ilerlesin diye diğerlerinin yanına çamaşır suyuna yatırdım. fekat ; diğerleri için arama kurtarma çalışması sonuç vermedi malesef...
bence kadın yedi !
o yapar her şeyi yapar. 

Neyse o günden sonra , kadın ne zaman gelecekse odamın kapısını kilitledim. 
Kendi pisliğimde yaşamayı öğretti bana hayat...
Örümcek yetiştiriyorum odamda artık o kadından daha zararsız gibi geldi bana  ; Günde bi kaç kez karıncasını koyuyorum önüne oh mis.! 
göz gözeyiz şu an okuyucum  ; kendisi çok rahat hal ve tavırlar içerisinde zira gece uyurken beni yiyebilir , korkutuyor , beni ürkütüyor , kafası var bi tane benimki kadar , bacak boyu adriana lima nın ki kadar.! bunu da kocası aldatmış mıdır acaba koskoca adriana limayı aldatan koca bunu mu aldatmicak bee ? 
Gerçi bi tane feminist örümcek varya çiftleştikten sonra adamı boğuyo manken örümcek diyolar hatta.
Adriana lima nın vaftiz ettiği örümcek , ondan esinlenip de bulmuş bilim adamları bunu ; artık kinayenin , tariz in laf dokundurmanın da zirvesi bu. neyse bendeki işte ondan olabilir , öyle bi duruşu var otoriter duruyor ; Köşede böyle hanımağa gibi kurulmuş , karınca , sinek falan bekliyo herhalde , ya da beni de bekliyor olabilir emin konuşmamak lazım.
Dişleri de var mıdır içerde bi yerde aCaba ? 
Çeksem ya onları ben kaybettiğim 3 diş açık var hacı , alsam ya senden onu ? 

3 yorum:

  1. Çok teşekkür ederim :) En yakın ağız diş sağlığı merkezinin kapısına dayanacağım :)

    YanıtlaSil
  2. Örümcek yerine o ablayı besle bence, çok malzeme çıkar daha ondan. Belgesel kıvamında.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru söylüyorsun valla , ama o eve girip çıkmaya devam ederse ben evi terk ederim, utanmaz odama da o taşınır öyle bir cins :)

      Sil