14 Ekim 2014 Salı

hiç konusuz #




Bu gün de dışımın jennifer lopez içimin bayhan olduğu , halet-i ruhiyemin yerde sürünüp , beş kuruşluk bakındığı günlerden birini yaşıyorum arkadaşlar , 3. sınıftan bir arkadaşla konuştum , işler o sınıfta da kolaylaşmıyormuş , 
NEdeeen !  şimdi yeterince zor değil mi zaten ? 
Sabır eşiğimi sınayacaklar anlayacağın...ama direniyorum acılarına dünya ! (rafet el roman 'dan seçmeler )  # evet şu an belki seninle olağan üstü bir sohbete başlayabilirdik... gülüp, eğlenip , öğrenip ya da karşılıklı saçmalayabilirdik., gidip diş kesecek olmasaydım eğer...

3 yorum:

  1. Bide bu öğrenciyken harcadığımız paraları kaç yılda toplayabiliriz ? hesapladın mı hiç ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beklediğimden iyiymiş ilk dondurmasını elini alan çocuk gibi mutlu oldum bak gidip anguldruva mı öpeceğim .! , Deee sen niçin üzülüyorsun arabayı sürttüm diye ,
      3-4 yıl a kadar firma zincirinin en iyi halkasını alırsın.

      Sil
  2. Bilgilerine sağlık , bende şimdiden kliniğe ayırdığım vakitten teoriklere neredeyse vakit kalmıyor zaten :) Sen bitirmişsin ne güzell bende o günleri iple çekiyorum darısı başıma !
    Uğraşlarının karşılığını alıyor musun pekii ? Bir umut ışığı yakmak ister misin bana ?

    YanıtlaSil