18 Ekim 2014 Cumartesi

Gıdıklaşen sandviçlere idam !





Sabah horozlar ötme faliyetine henüz geçemeden , iki tane şahsına münhasır kumrunun  deRinlerden gelen "gug gug gug" sesiyle uyandım...
Evimin içinde , kapalı camın arkasında uyuyorum ,,, yine  rahat yok arkadaş , niye gelip benim camımın önüne tüneyip ,  fingirdeşiyorsunuz acep ? 
Olanı var olmayanı var arkadaşım ? 
Hem sen bilmiyor musun ? kadınların kahkaha tınısına bile yorum yapılıp , eşik değer biçilen bir ülkede barınıyoruz ! Yapma etme genç yaşında kafeslerde çürüme , dedim' se de dinletemedim , Anlamadılar , 

Yolda ahlaki miyopluğu olan bir yetkili kumruya rastlarlarsa ne olacak ...*? 
Şimdi bunları bizim ahaliden gibi düşünüp ;  ne oluyormuş bi bakalım ; 
Taksim meydanda sarılmanın cezası 91 lira olduğuna göreee ; 
Bunlar vatandaşın camının önünde bizzat cilveleşme amacıyla fingirdeşme fiilini ifa etmelerinden ötürü , müşteki mağdur ailenin nizami ahlaki duygularını zedeleme , ilaveten lüzumsuz ötüşme  gerekçesiyle (israf)  ülkemizdeki kumru ahalisine yakışmayan , düstursuz hal ve tavırlarından da mütevellit ,
 İZmir merkezdeki  büfede ismine has  (ifşa mahiyetinde ) sandaviçlerinin yapılması  ;  içine de şuçu ifal eden kumruların eti konulması ; bölge halkına ve diğer türdaşlarına ibret-i alem gerekçesiyle münasıp görülmüştür.  Bu faaliyeti gerçekleştirecek olan diğer kumrulara da imtiyaz tanınmayacak , şehrin belirli mekanlarında , yine aynı isimli sandviçlerin içinde etlerinin satılmasında anayasanın 178.maddesi (!)  gereğince sakınca görülmeyecektir. 

YAaaa sen biliyor muydun bu kumru sandviç' in isminin nereden geldi ?,
Bilmiyordun tabiiii çünkü ben uydurdum.
ama NE ? Olamaz mı yani? Valla bu halde gidersek; olmaz değil benden söylemesi. 


Hem bak kumru eti yenmesi günah değilmiş ; Sağlık bakanlığı onay verir yani kumru eti gayet yenilebilitesi var.
Ay sağlık bakanlığı dedim içim cız etti görüyor musun ! 



Görmüşsündür İsveç Sağlık bakanını sende ,  gündemde bu ara , 
nereden biliyorum gördüğünü ? 
çünküüm adam Türk hanımlarının , beylerinin izdihamına uğramış , artık yorum alaaa alaaa yavrum gidip Türkçe tweet bilem atmış... Ama  bizimkiler durur mu ? durmaz ! 
YAzmışlar Adama  
" İnsanın isveç'e gidip hasta olası geliyor ". 

Abi kadıncağız öyle bakan görürse ( bizim bakanımız bakınız resimde sağdaki ) orada ; bakanların hasta baktığını da düşünmüştür yani , bakanlar kurulu komple halka hizmet olarak düzenlenmiş bir müessese teyze orada ; böyle böyle yağuşuklu adamlar hepsi , hep senin göz zevkin için toplanıyorlar  ; eğitim bakanı da var böyle bunun gibi ; o da evlere özel derse gidiyor bak valla.
 isveç de işte öyle bir yer ne yaparsın...

Bizim bakan da ama yakalamış efsane uyumu; gördün mü resimde ?; kravat - penye uyumunu ; BAtının güzel yanlarını örnek alalım tabi , en azından alabilme imkanı olanları alsın yani ; ne yapsın adam mavi lens mi taksın şimdi ! tek eksiği buysa ne yapsın ?

 istemiyor belki lens , gözü rahatsız belki ? hayır mavi renk midir nedir yani dert ettiğin ? detaylarda boğulma...
 kahverengi de olur abi , sen takma ;  ruh güzelliği mühim olan...  


8 yorum:

  1. Oldum bittim, şu gumrunun adı neyi gumru deyi düşünüpdurum. Görüyonnu sen hafif meşrepliği, iffetsizliği anam?! Olcek şey mi, çoluun çoocuun önünde?! Oh olmuş, gısdırıp da goyveeemişlee ekmeen arasına... ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa demi ama , bu yengen sandviç'in meselesi daha fena , anam hiç sorma , ondan da bahsederim bir ara da toplumumuz buna hazır değil şu an :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. eyvah ! dışarda mı güldün ? kaç desibelde güldün ? , herkes içinde kahkaha atmadın değil miii? BEnim yüzümden anam mazallah yakalanmayasın başbakan yardımcımız bu konuda hassas malum :)

      Sil
  3. iş yerinde kahkaha attım yapılır mı bu bana ya.:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oh oh sefan olsun şekerim , fena mı bak 30 kalori yakmışsın sürprizì bir şekilde.

      Sil
  4. Camlarınızı kapalı tutun yoksa geçen yıl başıma geldiği gibi yasak aşklarının meyvesini evinize girip dolabın üstü gibi gözlerden uzak bir yere sinsice kuracakları yuvada peydahlar bunlar! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eyvaaah .! Suç delillerini geride bırakmışlar hemde

      Sil