7 Ekim 2014 Salı

Dışlamayın ki ama yazııık :(



Kangurularımız bir dilim patavatsızlık pastasını bölüşürken objektiflerimze yansımışlar efenim ;  bunların da boksu Çok iyi değil mi ya ! bu gün gördüm hemen paylaşayım dedim. Kesin kız meselesidir yaaa. .


FullSizeRender.jpg görüntüleniyor


HEeey :!
 Yarın ay tutulmasını kaçırmayın millet.
En nadir olanından diyollaar , Asya da ve Pasifik de akşama doğru görülecekmiş o dakikalarda plastik dişlerle iyice seviyesizleşen ilişkimi gözden geçiriyor olmassam bende gözlicem, bakalım ;
Ay tutulması esnasında güneş de göğe yükselecekmiş merakımı cezbetti....Yarın başlıyoya işte okul , gezegenler de sapıttı napcaklarını hep ondan , boşver yavrum biz alıştık artık ya.

Gezegen demişken de bu plüton a ben hala üzülürüm bak içime attım bunca zaman da , hep bir yaradır bende yani. Çıkarmışlar bir gezegen olma koşulu :!

Neymiş efendim ; Kendini temizleyemiyormuş. Ondan gezegen olabilme koşuluna uymuyomuş ,
Oluuum..!  İnsanlıktan çıkacak bir sürü adam var o zaman  ??
 Çıkarsana onları da ..!  HAdi gezegenlerde beyin meyin yok , su yok sabun yok bizdekilere ne demeli?.
Dün bide zeytinburnuna giderken bir duyuru gördüm bez afişe asmışlar , Ülkemin yönetimi beni bir kez daha gurur da boğdu, koltuklarım , koltuk altlarım , üstlerim böyle komple hep kabardı.
Dedim ne kadar üstün zekalı bir belediyesi var burann böyleeee ?,
Duşunuzu diyor ; yazmışlar büyük puntoyla "KISA TUTUN",
peki neden zeytinburnu ? Bundan bahseder misin biraz bana...
Tabi adam 3 çocuk yapın diyince 6-7 yapıyosa , duşu kısa tutun diyince , banyoyu komple kapatıp saman doldurur orayı da tuvalet diye kullanır ,  ben beklerim. Tevekkeli değil zaten ; Bu tramaylarımızın meşhur mis kokusunu biz hep bu uygun semtlere asılan , zeka fışkıran afişlere borçluyuz...

Tabi yetkililere hak veriyorum ; oralardan hep böyle sabunlu sabunlu köpük kokuları gelmişse , Adamlar da kıllandı dedi olum bu ne böyle , biz buraya asalım afişi.
de işte Araba yıkamayı kendini yıkamaktan daha ulvi bir mesele görenlere de ,  bir deseydiniz keşke ; "Kendini arabandan daha sık yıka" diye bişi hani,  ucundan kıyısından bir umut dolsaydı bizim de içimize....

Neyse işte sen plütona gidip dersen kendini temizleyemiyor ben sana derim insanların da temizlemesi lazım ama onlar da yapmıyor ! Bide bizimkinde koku var abi , NE yapıyo bu plüton ? Gidip galaksilere bit , pire mi sıçratıyo ? koku mu salıyo ? Galaksi başkanları açıklama yapıyor ; "Satürndeki vatandaşlarımız hiç rahat edemiyor , plütondan hep pis pis kokular geliyor ay vallahi hiç huzurumuz kalmadı..!
yoook ablacım , istese de yapamaz zaten , yaşadığın ortam müsait değil.

Yazık günah...Bilmem kaç asır dur orada öyle... cık cık cık

Astronomi Birliği gitmiş efendim Prag da toplantı yapmış da , Yok efendim Oylama yapmışlar da ;
3 bin tanesi katılmış da " plüton gezegen değil" demiş ;
Sormuşlar mı peki o adamlara çek birası tadı nasılmış ?
Adamlar gitmiş tabi toplantı diye gezelim , içelim , efendime söyleyeyim yiyelim derken nesi meşhur buranın ? Çek birasııııı !
"Ohne lemon ohne cranberry ohne bullshit" diyerekten ; reklamlardan gaza gel sen ;
kafalarına "çek biralarını" çekiip çekiip ;
- "şu ucda bişi var john abiğ ne yabalım onuğ ? plütonnn mu neöydi ?
- "Abi yok plüton değil değil o ,,, o şey,  şeydir o Neptün' ün boku' dur o , bak en uçtaki neptün değil mi , HAh ! işte onun boku abi yeaaa. öyle gezegen mi olur çıkar gitsin, pis pis duruyo küçücük ne lan o...
- "Beyler Bira yok mu biraaa , o dün akşamkinden..!! "

Yaaaa Pilsnel Urquell beğendin mi yaptığınıı ?? Güzeliiim gezegeni sildin geçtin iki günde..

Olsun be Plüton .! takma kafana , bak bende gezegen değilim...
Oluyosunn da ne oluyo ?
Gelenin gidenin belli değil , Yok kim ayak bastı , yok uydu gönderdi , anten çekti bilmem ne.
Böyle mis bak merak edenin yok , rahatsız edenin yok.


Yalnııız bu spekülasyonu da o çıkarmış olabilir ha ( bak nasıl hemen kadın aklı ) o mu söylettirdi lan size bunları ?? Aslında hayat orada var demiiii , baktı dünya boka sarıyo, gelmesin millet diye dedi  

"Ben aslında YoooĞuum "
Az değilsin ha. 

YA bu uzay alemi de ayrı bir olay ya , Üniversiteye yeni başlayan erkek kişisi gibi bir Amerika da Amerika tutturmuş  habire habire oraya gidiyor,  orada görülüyorlar. 

Zaten Üniversiteye başlayan bir erkek kişisinin 2 tane derdi vardır beyler bayanlar ; 1-) edinmemişse sevgili edinmek .İlk iştir.. her zaman! ha önceden edinmişse de , aynı okuldan olsun der.! okul eğlenceli bir hal alsın , neden ? çünküüüm okul ; erkek kişisinin üstündeki tüm vatandaşlara hak tanıyan bir müessese olsun ki adam dersin işin gücün arasında  ek vakit ayırıp da kendi üstündeki her vatandaşını memnun etmeye ayrı vakit kollamasın. 
İkincisi de işte zaten dedim ; Amerika ! Tabii
Amerika çok mühim , Bi oraya her yaz gidilecek , gezilecek , her şeyinden yararlanılacak..(!).
Bütçesi yoksa da abimizin ; artık malta ya gider , o da olur , Amerika da work and travel o da oluur , 

Erkekler okey de ,  bu uzaylıların olayı nedir;? diyarbakırda, hakkaride hiç tık yok.
Orada da görünenler varsa kırk yılda bir;  onlar da şey bak ; ya psikolojisi bozuk insan modelinin hayal ürünüüü ya daaaa  bu uzaylı ahalisinin fakirleri  , 
-Muhsin Abi nerelerdeydin ya ? 
Abi bi Dünya yapalım dedik de çocuklarla ;  Amerika pahalı be abi bizim patron gitti geçen , git gel 10 uzay rupisi , işte biz geçen saniye (orda öyle ya bu görelelik kuramından)  Hakkarideydik , böyle dağlık mağlık ama  1 rupiye gittik geldik , valla kimse de görmedi.





2 yorum:

  1. kangruları görünce; benim de öyle kuyruk bırakasım geldi:)
    nasıl eğlenceli bir blogmuş burası yaa?!.. :)
    tüm yazılarını gözden geçirdim, kalemine sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. :))) o hissiyatı oluşturuyo valla doğru...
    Seninde okuma çabana, gözüne sağlık şekerim.

    YanıtlaSil