21 Ekim 2014 Salı

Niyetim ciddi



Geçen yine anatomiden çıkmışım , eve geldim , kapıda bir insan yavrusu aptal aptal suratıma bakıp , elinde tabanca bana doğru değişik sesler çıkarıyo , bi baktım bu üstteki konşunun oluşumu.
 (Bakma normalde çocuklara taparım burdaki çocuğa kinimi gonşu yazımda döktüm )
-Bana bak dedim , bi daha gece kalkıp tepemde zıplarsan , anırırsan hönkürürsen , parkenin üstüne bilye kavonozunu yüksekten boşalmaya kalkarsan , gelip senin calvarianı kırarım.!!!!! 
( kafanı kırarım manasında )
- Baktı bir süre suratıma aynı mallıkta , basmadı kafa , sonra
 Anneööğ .!!! diye bağırarak uzaklaştı. Yalnız 5-6 saat geçti ; annesinden henüz bir feedback almadım. sebebi calvaria yı oyuncak falan sanması olsa gerek , bundan sonra insanları böyle tehtid etmeyi planlıyorum. 
Geçenlerde sternumuma öküz oturdu dediğimde ( bağrıma , içime öküz oturdu manasında) arkadaş çevrem tarafından yadırgansa daaa ;
bende böyle böyle anatomiyle ciddi  düşünüyorum işte.

8 yorum:

  1. Fotoğraf çok şeker, anında iç ısıtan cinsten, ama yazı da pek şeker. Belki de empati yaptığımdandır. Bizim üstte de bunda benzer bi calvariası kırılasıca velet varıdı zamanında, oğluşum bebiş haliyle ne zaman uykuya dalsa başlardı depinmeye içine sternumuna öküz oturasıca... :D Ay ne eğlenceliymiş bu diil. Ben de senin yazılarınla anatomiyle acık kırıştırayım baaali bundan kelli... :)

    YanıtlaSil
  2. Haha bu troll olaylarından artık korkuyorum ben :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bendeee !!! :) sanki bu troll ülkesi yazının yorumu gibi ama sankiii, anladım ben onu :)

      Sil