17 Ağustos 2015 Pazartesi

Acil Yardım .!!!

Arkadaşlar beni takip eden herkese yönelik ciddili bir soru soracağım ! hayatımı derinden etkileyecek bir karar bu ve kendi kararım olacak ama yorumları yönlendirmeleri dikkate alacağım mutlaka.! Şimdi ben özel bir vakıf üniversitesinde diş hekimliği okuyorum ve Marmara üniversitesi diş hekimliğine yatay geçiş için hak kazandım kayıt yaptırdım. 
Fakat bana kredileri uyuşmayan derslerden dolayı birinci sınıftan başlamam gerektiğini söylediler ben bu sene kendi okulumda 3. sınıfı okuyacaktım. Bu yüzden şimdi sorum siz olsaydınız özel üniversitede 3. sınıfdan devam edip mi okurdunuz ? yoksa marmaraya 2 sene kaybederek geçmeyi göze alır mıydınız ?? 
Bana fikir verirseniz gerçekteen çok sevineceğim... :)! 

13 yorum:

  1. bence burada 2 şey önemli; hangi üniversitenin eğitiminin daha iyi olduğu ve ailenin maddi durumu.
    diğer taraftan; öğrencilik güzel şey, 2 yıl kaybı fazla değil, hem derslerde fazla da zorlanmazsın. bonus gibi! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Marmaranın eğitimi daha iyi diye biliniyor yani etiket yapmış bir okul aliscim ama benim okulumun da eğitimi gayet iyi sadece piyasada yeni olduğu için bilinmiyor mezun vermediği içinnn ....( Aslında zorlanmam ama işte vakit kaybı sanki üzülüyorumm

      Sil
  2. 2 sene ciddi bir süreç.Vakıf Üniversitesinden mezun olduğunda devlete geçiş hakkın varsa oradan 3. sınıfa devam et bence.
    Hangisinden mezun olursan ol özel muayenehane açma hakkın olduğuna göre gerisi farketmiyor.
    Bizim bir tanıdığımız Marmara (İngilizce) Diş Hekimliğinden mezun olup bir ilçede muayenehane açtı.Diplomasi çok kaliteliydi ama bu meslekte nereden mezun olduğun değil, el becerisini ve tecrübesini kanıtlamış diş hekimi aranıyor. Dolayısıyla yöre halkı diplomayı çok da fazla önemsemedi ve çocuk beklediğini bulamayıp 2 yıl bile çalışmadan özel bir hastanenin kadrosuna geçiş yaptı.

    YanıtlaSil
  3. 2 sene kaybetmek hımmm çekilmez be, şimdi bu soru hayattan beklentileri farklı farklı olan her birey için farklı sonuç çıkarır, adam var yaşı geçsede "abi ben seviyorum üni ortamını yiea" die dolaşır ortada kimide "sıkıldım abi artık hayatın bi yerinden başlamak gerek" filan der. Burda sana gelen soru şu sen hangisisin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında şu an için seviyorum Üniversite ortamını okurum gibi geliyor ama bundan 3 sene sonra okul bitseydi keşkee diye kafamı taşlara vurur muyum onu kestiremiyorum. Bide şu durum var şimdiki sınıf arkadaşlarımın hepsi mezun olacak benden 2 sene önce psikolojik durumum çöker mi acaba o zaman..

      Sil
  4. bu yazıdan önceki iki yazıya olan yorumlarım nerde yaa )=(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi yerindeee :) Sadece teknik bir arızadan dolayı geç kaldılar :)

      Sil
  5. Acil yardım isteyen birine işi gücü bırakıp yardımcı olmak istersin ama yorumunun akibeti ne onu bile bilmezsin! Olmadı bu....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeugma şu yorum onayı durumunu kaldırdım artıık o yüzden yayınlanmıyordu sanırım. yorumunu okudum ve çok sevindim acil yardıma cevap verdiğiniz için...
      el becerisi önemli haklısın , iletişim de çok önemli hastayla, eğer iki sene kaybedersem ruh halimde iletişim yetimle birlikte bozulabilir :/ Bu gün okula gittim 3.sınıftan devam edebilir miyim diye dilekçe yazmaya amaaa ümitsizim malesef....(

      Sil
  6. İş ortamında hangi üniversite mezunu olduğun çok da önemli olmuyor. Önemli olan kendini nasıl yetiştirdiğin. Maddi sıkıntı yoksa ve aldığın eğitimin kalitesinden "gerçekten" memnunsan olduğun yerde kalman daha iyi olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maddi sıkıntı yok aslında ama devlete geçersem para bana kalacak orası var :) Çok teşekkür ederim fikrine sağlık !

      Sil
  7. vakıf üniversitenin adı var mı?Bezmialem,biruni gibi yerler artık elle tutulur yerler.Oradan biriyse bence geçme derim.Tabi tam bursluysan geçme derim.Hem zaten diş için üniversite önemli mi ki? Bir nevi tıp gibi.Nerede okursan oku iş imkanı var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nokta atışı yapmışsın :) Haklısın şu an önemli değil ama artık o kadar fazla özel fakülte açıldı ki bir noktadan sonra eğitim kalitelerini ayırt etmek gerecek bunu da Dus ile yapabilecekler ancak... Dus'da nereyi kazandığın daha belirleyici olacak gibi ilerde aslında...

      Sil