31 Aralık 2014 Çarşamba

Geleneksel P.T.T. günüme bir merhaba de...

Evet sayın dostlar ; Gün geçmiyor ki yeni bir yıla girmeyelim...
Yılın son gününde , bir şeyler karalamak istedim sevgili okuyucumlar.





Bundan 19 yıl önceye dayanan (artık 20 diyeyim akşama malum...)
Her yıl başında geyiklerle noel baba figürünü göree göree, ilk belgeselimi izlerken doğada noel baba aramış bir çaresiz yavrucak olarak başlayan geyikli hikayeme , portakallı hindi kavramı da eklendikten sonra karışan kafama  , elin  Babasından hediye bekleyerek süre gelen yolculuğuma bu yılda eklenedururken kendimi , otobüste ineceği durak yaklaşan teyze gibi hisediyorum...
2014 nasıl geçti sorusu yöneltilen celebritiy isimler gibi davranıp cevap vereyim (hep özenmişimdir )
Bu yılım 32 kere çıkarıp yapıştırılmış post-it gibi , sabah güneşine açılmış şemsiye , kare biçimli daire , ters üçgen biçimli vazo gibi , 2 günlük okul tatili gibi yaniiii yine hiç bir şey anlamadan geçti gitti.
Zaten ben yılbaşlarını sevmiyorum arkadaşlar ;
Tam panda olmalık mevsimde ; Böyle sadece uyuyup ,  hareketsiz kalıp ,nesil tüketmelik mevsimde yılbaşına mı giriir ya ?  yap şunu deniz mevsiminde balıklarla göz göze girelim yeni yıla , denizaltında sayalım 10 dan geriye ,  yap şunu temmuzda hepimiz bir istekle , şevkle , bronz bronz girelim yeni yıla.
Bu ne yani ? Bu soğukta 10 dan geriye saydıydı , 58 kat giyinip dışarı çıkmasıydı ,  , Mazallah dışarda yakalansam geri sayıma 10....9...8... 7 de donarım ben. Benim seçimim değil bir kere ben temmuzda girmek istiyorum yeni yıla napcaz?
Girdin mi , bir daha da çıkamıyorsun zaten halay gibi mübarek , halay başı yorulup, gebermeden de bitmiyor sene.

Neyse ben ne dersem diyeyim zaten  Yıl başı diyince herkesin planı belli dostlar ;
Bir kısmımız yiyip içip eğlenmeyi planlarken bir diğer kısmımız evlerinde oturup küreklere asılmış sevap ırmağının sularında ilerlemeyi hesaplıyor ne yaparsanız yapın da
 Aman arkadaşlar Bu akşam bir yerlere gidelim falan demeyin gözünüzü seveyim , sevgili istanbul halkı.,
2015' e trafikte girmeyin sonra bak bütün sene öyle geçer !
Diyecem.
Ama zaten bütün senemiz trafikte geçtiği iiçin demiyorum.

Zaten şu  İstanbul trafiğine 50 hız sınırı koyan adamı ben çözemedim bak bu adamla sevgilisine gösterip de vermiyorsun diyen adam aynı arkadaşlar. BU trafikte ben 10 u görsem şükredicem...şu hayal dünyandan bahsetsene bana biraz ??

NEyse HERKESE İYİ YILLAR !!! (seneye görüşürüz demiyorum bak sırf benden soğuma diye)

3 yorum: