31 Ağustos 2014 Pazar

Gizemli alet çantası *?*


Günlerden bir gün  Sultanahmet de gezinirken , tramvay yolunda, iki rayın tam ortasına park edip, onlara park alanı çizgisi muamelesi yapan insanlar yüzünden, çaresizce duraklayan bir  Tramvayda bunalmış , Eminönüne kadar elinde alet çantasıyla koşan birine rastlarsanız  şaşırma , panik yapma.
Ya da şaşır boşver,  ama bil ki o şahış benim.

-Bu  bloğu bir süre gizli yazacağım, kafasına kartonla çıkan izleyiciler gibi izole düşünme beni, çevrem  halihazırda var , ama öyle orta yere adımı yazmak yerine daha sofistike takılmayı düşünüyorum şimdilik.-Baktım sıkılırım sonra kaçacak yerim olsun değil mi ?.-


Her insanın kendini huzurlu hissettiği bir anı vardır. 
Zihnindeki bin tilkiyle vedalaşıp, bir derin nefes alabildiği , beyninde kilere "sus olum artık !" dediğinde söz geçirebildiği.
 Kimimiz bunu tatile çıkarak yapar,  bazılarımız ve özellikle kızlar alışverişe çıkarak genelde bu rahatlamayı  hissederler hatta bu kadınlarımızın milli ve ortak sporu haline gelmiştir artık. Yarışması düzenlense katılacak milyon kişi bulurlar , - gerçi fear ‘ımı yeneceğim diye  o böcek dolu kaplara girenleri bulduktan sonra benimki de laf -
Gün sonunda 5-10 dk koşmak,,  diğer aktivitelere  nazaran daha hesaplı bir rahatlama benimki.  Masrafsızım vesselam.
Alışveriş demişken , bir zaman diliminde neden kadınlar alışveriş yaptığında biftek bulmuş kedi gibi uysallaşıp,mutlu oluyorlar diye baktım, basit ,
 Bütçe düşmanı “Serotonin”  oradan, buradan duymuşuzdur hepimiz,  ben  mesleğim gereği biraz daha fazla duydum, işte  nörotransmitter bir arkadaşımız bu , özetle beynimize mutluluk hissi veriyor , bir de şöyle bir duygu var ki  ‘sahip olmak ‘ . Bir şeye sahip olunca tabi beynimiz seviniyor garibim. Mutlu oluyor, Bilmiyor o an fatura kesim gününü ; Bu arkadaş da veriyor gazı , daha fazla, yetmedi daha fazla derken ; Hele de indirimse ah ah değmeyin keyfine , araya bu sefer kazanma duygusu da giriyor , tam başarı,tam tatmin !
Her neyse çok detaya boğmak istemem , ama yazılarım da bazen* uzun olursa , yazmama değmiş ki yazmışım.Okursan seversin bence.

Şu koşu olayını da tavsiye ediyorum , peki  kabul , alet çantası olmasa da olur , benim okuldan dönüşte , mecburiyetten…. 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder